Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

Serietidningsattack på ett litet 50-talsbord, Miss Hulk



Såld.

Detta är mitt första bord som jag gjort decoupage på. Jag använde mig av 2st Miss Hulk tidningar och minibiljardbollar. Det hela började med att jag och moderskeppet var på en auktion en väldigt varm sommardag. Minns att min dagsform dessvärre var mindre bra, somnade till och inte väckte min mor mig när det var dax att vända stolen för att slippa bli bländad av solen. När jag väl vaknade till satt jag vänd åt ett håll dvs fel håll, och resterande delen av publiken åt andra hållet, hehe... Nåja, hann vara med på mitt spaningsobjekt och det slutade med att jag betalade ett överpris för bordet. Det mesta som såldes den dagen gick dyrt...surt!
Det var då 2 månader kvar tills min utbildning (Hantverk & Möbelrenovering) skulle börja och jag hade nu mitt första renoveringsobjekt, wihoooo!!!
Bordet innan attack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar