Summa sidvisningar

onsdag 11 maj 2011

Hard Helga and the Hitgirl is going to Carlstad Comic Con!!!

Förra veckan när mina tankar var på hemmaplan, alltså uppe i det blå. Slog snilleblixen till rakt in i schtorhjärnan! Funderingarna gick kring vilka mina eventuella kunder skulle kunna tänkas vara förrutom småbarn med lördagspeng?! Jag vill ju nå ut till dom stora barnen som jag, och som den nyblivna serietidningsnörd jag är måste jag finna mina själsfränder...
Började googla runt, ringde upp en kille som gav mig tipset om en serie och film-mässa i Karlstad. Klart & Betalt, 10minuter senare hade jag en plats bokad. Sen slog jag numret till Ellen, my hitgirl och höll tummarna att hon vill följa med och hon sa Jaaa!!!

Den 26.e maj packar vi bilen full med serietidningsstolar & bord, örhängen & kläder m.m.och styr mot Karlstad. Det kommer bli ett galet äventyr, händer massa roliga saker på mässan! GLAD.

3 kommentarer:

  1. Men roligt! Kör försiktigt men kör hårt, Elin

    SvaraRadera
  2. Du är en inspirationskälla för alla! Hä sitt int fast någerst. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Vi ska köra långt och gasen i botten:)

    SvaraRadera