Summa sidvisningar

tisdag 17 maj 2011

Adjöken Fröken.

Skolåret har börjat lida mot sitt slut och förrutom en saknad som redan infunnit sig efter byggets roliga lokaler och maskiner. Som både gjort sin nytta och av lärda misstag gjort fördjävla ont:) Blir det oxå hejdå till inspirerande lärare och en massa fina människor som blev ens skolkamrater och vänner!
Visst har man haft sina svackor men jag har verkligen försökt ta vara på den här tiden och producera, producera...
Det jag lärt mig inom möbelrenovering under det här året är en fis i rymden, but it´s my fart!=)
Man har fått snöa in på precis vad man velat, vilket feelgood-år! Rekommenderas till alla som har en kreativ ådra som behöver bejakas. Några tyngre projekt i mina ögon, som fåtöljerna jag renoverat är jag himla glad att jag tog mig an. Annars har det mest blivit en hel del decoupagé, av den enkla anledningen att jag tycker det är roligast! 


Fröken Berglund har haft nr.128 på sina prylar, penseln längst till vänster i bild är nog den enda jag inte slarvat bort. Min penselgranne Ingrid kommer även till hösten att bli min resekamrat! Wihoooo!!! Då bär det av till Australien och Byron Bay och jag har en praktikplats hos en möbelrenoverare där som inriktat sig på att totalrenovera gamla folkabussar.
Lära sig klä om bilinredning kommer alltså stå på schemat (samt surfing & rollerderby=) Har en förkärlek till gamla bilar och vill i framtiden bara inrikta mig på bilar med charm. Nåja, först måste jag ju se om glöden och talangen finns för det, annars blir det ingen verkstad! Plan nr.2 är att lära mig pinstriping. Hey Ho Let´s Go!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar