Summa sidvisningar

fredag 1 april 2011

It´s up to you New York...


Tittar på min färdigpackade resväska som står i köket o tänker att det borde varit jag som får åka juh! Det blev dock jag som fick agera chaufför åt mina föräldrar till flyget. Istället blir det för mig att mysa ute i deras hus med djuren i en vecka och det är helt ok det med... När man inte vet bättre:) Nåja, är glad för dom som annars tar samma tur till fjällen varje år, önskar dom ett äventyr!
Jag önskar mig ett par nya Louboutin, mina föräldrar har ju tänkt besöka nån megaoutlet så jag hoppas dom hittar nått fynd till husvakten:)
 Såhär gick det för mina förra rödsulor, sorg i hjärtat!
Den skyldige heter Elmo och är min kära hund.

2 kommentarer:

  1. Åhhhh vad trist när dom ger sig på det dom VET man vill ha kvar! *S* Men man älskar dom ändå =) Erika G

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Efter detta paret rök sprillans nya joggingskor som varit ute på 3turer! Tur man hade kvar sina gamla, trodde jag... Joggingskor var tydligen extra gott och dom rykte veckan efter:) And I still love him!

    SvaraRadera